محبوب میرے، محبوب میرے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/02/28

محبوب میرے، محبوب میرے

mehboob-mere

فلم : پتھر کے صنم (1967)
نغمہ نگار: مجروح سلطان پوری
نغمہ : محبوب میرے، محبوب میرے
گلوکار : لتا منگیشکر، مکیش
موسیقار : لکشمی کانت پیارے لال
اداکار : منوج کمار، وحیدہ رحمن، ممتاز
یوٹیوب : Mehboob Mere | Patthar Ke Sanam 1967

محبوب میرے، محبوب میرے
تو ہے تو دنیا کتنی حسیں ہے
جو تو نہیں تو، کچھ بھی نہیں ہے

تم ہو تو بڑھ جاتی ہے قیمت موسم کی
یہ جو تیری آنکھیں ہیں شعلہ شبنم سی
یہیں مرنا بھی ہے مجھ کو، مجھے جینا بھی یہیں ہے

ارماں کس کو جنت کی رنگین گلیوں کا
مجھ کو تیرا دامن ہے بستر کلیوں کا
جہاں پر ہیں تیری بانہیں، میری جنت بھی وہیں ہے

رکھ دے مجھ کو تو اپنا دیوانہ کر کے
نزدیک آ جا پھر دیکھوں تجھ کو جی بھر کے
میرے جیسے ہوں گے لاکھوں، کوئی بھی تجھ سا نہیں ہے

Mehboob mere - film: Patthar ke sanam (1967)

No comments:

Post a Comment