بمبئی سے آیا میرا دوست - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/12/20

بمبئی سے آیا میرا دوست

bambai-se-aaya-mera-dost

فلم : آپ کی خاطر (1977)
نغمہ نگار: شیلی شیلندر
نغمہ : بمبئی سے آیا میرا دوست
گلوکار : بھپی لہری
موسیقار : بھپی لہری
اداکار : ونود کھنہ، ریکھا
یوٹیوب : Bambai se aaya mera dost | Aap ki khatir 1977

میٹھی ہے موسمبی تو کڑوا ہے کریلا
معشوق تیرے اندر تو ہک تو ہک تو باہر کھڑیلا
جا جا جوانی کب سے ہک کب سے ہک کب سے بلا رہی ہے
بڈھی کے چکر میں تو کائیکو ہک کائیکو ہک کائیکو پڑیلا

بمبئی سے آیا میرا دوست، دوست کو سلام کرو
رات کو کھاؤ پیو، دن کو آرام کرو
واہ واہ واہ واہ واہ واہ واہ واہ

سب مل کے ناچو گاؤ، چھٹی ہے موج مناؤ
ارے ارے سب مل کے ناچو گاؤ، چھٹی ہے موج مناؤ
بمبئی سے آیا میرا دوست ۔۔۔

گئے راجہ مہاراجہ، اب سب تجھ ماجھا
ارے ارے مل کے بجاؤ باجہ، حلوا کھاؤ تازہ
سبھی امیر بنو، غریبی دور کرو
رات کو کھاؤ پیو، دن کو آرام کرو
بمبئی سے آیا میرا دوست ۔۔۔

اب نہ کوئی ہو کڑکا، نہ کوئی پیسے والا
ارے ارے ناچیں گے سب مل کے، جیجا ہو یا سالا
چھوڑو کالے دھندے، سفید کام کرو
رات کو کھاؤ پیو، دن کو آرام کرو
بمبئی سے آیا میرا دوست، دوست کو سلام کرو
رات کو کھاؤ پیو، دن کو آرام کرو

Bambai se aaya mera dost - film: Aap ki khatir (1977)

No comments:

Post a Comment