زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/01/16

زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے

zindagi-har-kadam-ek-nai-jung

فلم : میری جنگ (1985)
نغمہ نگار: آنند بخشی
نغمہ : زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے
گلوکار : لتا منگیشکر، شبیر کمار
موسیقار : لکشمی کانت پیارے لال
اداکار : انیل کپور، میناکشی سیشادری، نوتن
یوٹیوب : Zindagi Har Kadam Ek Nayi jung hai | Meri Jung

جیت جائیں گے ہم، جیت جائیں گے ہم
تو اگر سنگ ہے
زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے
زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے

تو نے ہی سجائے ہیں میرے ہونٹوں پہ یہ گیت
تیری پریت سے میرے جیون میں بکھرا سنگیت
میرا سب کچھ تیری دین ہے میرے من کی میت
میں ہوں اک تصویر تو میرا روپ رنگ ہے
زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے

حوصلہ نہ چھوڑ، کر سامنا جہان کا
وہ بدل رہا ہے دیکھ رنگ آسمان کا
یہ شکست کا نہیں یہ فتح کا رنگ ہے
زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے

روز کہاں ڈھونڈیں گے سورج چاند ستاروں کو
آگ لگا کر ہم روشن کر لیں گے اندھیاروں کو
غم نہیں جب تلک دل میں یہ امنگ ہے
زندگی ہر قدم اک نئی جنگ ہے

Zindagi Har Kadam Ek Nai Jung - film: Meri Jung (1985)

No comments:

Post a Comment