آجا تجھ کو پکاریں میرے گیت رے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2007/08/15

آجا تجھ کو پکاریں میرے گیت رے

aaja-tujhko-pukare-mere-geet

ٹائیٹل : آجا تجھ کو پکاریں میرے گیت رے
فلم : گیت (1970 ء‫)
نغمہ نگار: آنند بخشی
موسیقار : کلیان جی آنند جی
کاسٹ : راجندر کمار ، مالاسنہا
گلوکار : رفیع


میرے متوا، میرے میت رے
آجا تجھ کو پکاریں میرے گیت رے ، میرے گیت رے
او میرے متوا ، میرے میت رے
آجا تجھ کو پکاریں میرے گیت رے ، میرے گیت رے

چاند چکوری کی پریم کہانی
پریم جگت میں ہے سب سے پرانی
اس سے پرانی ایک کہانی، تیری میری پریت رے

ہم بھی ملے تھے کبھی جمنا کنارے
رادھا کشن تھے کبھی نام ہمارے
پھر وہ مرلیا، پھر وہ پائیلیا
پھر وہی سنگیت رے

ترسے گی کب تک پیاسی نظریا
برسے گی کب میرے آنگن بدریا
چھوڑ کے آجا ، توڑ کے آجا
دنیا کی ہر رِیت رے

نام نہ جانوں تیرا دیش نہ جانوں
کیسے میں بھیجوں سندیش نہ جانوں
یہ پھولوں کی یہ جھولوں کی ، رُت نہ جائے بِیت رے
آجا تجھ کو ۔۔۔

No comments:

Post a Comment