یہ میرا پریم پتر پڑھ کر کہ تم ناراض نہ ہونا - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/12/26

یہ میرا پریم پتر پڑھ کر کہ تم ناراض نہ ہونا

yeh-mera-prem-patra-padh-kar

فلم : سنگم (1964)
نغمہ نگار: حسرت جئےپوری
نغمہ : یہ میرا پریم پتر پڑھ کر کہ تم ناراض نہ ہونا
گلوکار : محمد رفیع
موسیقار : شنکر جئے کشن
اداکار : راج کپور، وجینتی مالا، راجندر کمار
یوٹیوب : Ye Mera Prem Patra Padhkar Ke Tum | Sangam

مہرباں لکھوں، حسینہ لکھوں یا دلربا لکھوں
حیراں ہوں کہ آپ کو اس خط میں کیا لکھوں

یہ میرا پریم پتر پڑھ کر کہ تم ناراض نہ ہونا
کہ تم میری زندگی ہو، کہ تم میری بندگی ہو

تجھے میں چاند کہتا تھا، مگر اس میں بھی داغ ہے
تجھے سورج میں کہتا تھا، مگر اس میں بھی آگ ہے
تجھے اتنا ہی کہتا ہوں کہ مجھ کو تم سے پیار ہے
۔۔۔ کہ مجھ کو تم سے پیار ہے

تجھے گنگا میں سمجھوں گا، تجھے جمنا میں سمجھوں گا
تو دل کے پاس ہے اتنی، تجھے اپنا میں سمجھوں گا
اگر مر جاؤں ، روح بھٹکے گی تیرے انتظار میں، انتظار میں

یہ میرا پریم پتر پڑھ کر کہ تم ناراض نہ ہونا
کہ تم میری زندگی ہو، کہ تم میری بندگی ہو

Yeh Mera Prem Patra Padh kar - film: Sangam (1964)

No comments:

Post a Comment