اے گلبدن اے گلبدن - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2020/01/20

اے گلبدن اے گلبدن

aye-gulbadan

فلم : پروفیسر (1962)
نغمہ نگار: حسرت جےپوری
نغمہ : اے گلبدن اے گلبدن
گلوکار : محمد رفیع
موسیقار : شنکر جےکشن
اداکار : شمی کپور، کلپنا
یوٹیوب : Aye Gulbadan Aye Gulbadan | Mohammad Rafi | Professor

اے گلبدن اے گلبدن
پھولوں کی مہک ، کانٹوں کی چبھن
تجھے دیکھ کے کہتا ہے میرا من
کہیں آج کسی سے محبت نہ ہو جائے

کیا حسین موڑ پر آ گئی زندگانی
کہ حقیقت نہ بن جائے میری کہانی
جب آہیں بھرے یہ ٹھنڈی پون
سینے میں سلگ اٹھتی ہے اگن

کیا عجیب رنگ میں سج رہی ہے خدائی
کہ ہر چیز مالک نے سندر بنائی
ندیا کا چمکتا ہے درپن
مکھڑا دیکھے سپنوں کی دلہن

میں تم ہی سے یوں آنکھیں ملاتا چلا ہوں
کہ تم ہی کو میں تم سے چراتا چلا ہوں
مت پوچھ میرا دیوانہ پن
آکاش سے اونچی دل کی اڑن
اے گلبدن اے گلبدن

Aye Gulbadan Aye Gulbadan - film: Professor (1962)

No comments:

Post a Comment