بہنا نے بھائی کی کلائی سے پیار باندھا ہے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2020/08/03

بہنا نے بھائی کی کلائی سے پیار باندھا ہے

behna-ne-bhai-ki-kalai-se-pyar-baandha-hai

فلم : ریشم کی ڈوری (1974)
نغمہ نگار: اندیور
نغمہ : بہنا نے بھائی کی کلائی سے پیار باندھا ہے
گلوکار : سمن کلیان پور
موسیقار : شنکر جےکشن
اداکار : سائرہ بانو، دھرمیندر
یوٹیوب : Behana ne Bhai Ke Kalai se Pyar bandha hai

بہنا نے بھائی کی کلائی سے پیار باندھا ہے
پیار کے دو تار سے سنسار باندھا ہے
ریشم کی ڈوری سے سنسار باندھا ہے

سندرتا میں جو کنہیا ہے
ممتا میں یشودا میا ہے
وہ اور نہیں دوجا کوئی
وہ تے میرا راجہ بھیا ہے

میرا پھول ہے تو، تلوار ہے تو
میری لاج کا پہریدار ہے تو
میں اکیلی کہاں اس دنیا میں
میرا سارا سنسار ہے تو

ہمیں دور بھلے قسمت کر دے
اپنے من سے نہ جدا کرنا
ساون کے پَوَن دن بھیا
بہنا کو یاد کیا کرنا

راکھی کے تار میں لپٹی دعا
ٹالے گی ہمیشہ بلا تیری
تو کہیں بھی رہے میں کہیں بھی رہوں
تیرے ساتھ رہے گی دعا میری

Behna Ne Bhai Ki Kalai Se - film: Resham Ki Dori (1974)

No comments:

Post a Comment