جب سے تیرے نیناں میرے نینوں سے لاگے رے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2021/09/20

جب سے تیرے نیناں میرے نینوں سے لاگے رے

Jab-Se-Tere-Naina

فلم : سانوریا (2007)
نغمہ نگار: سمیر
نغمہ : جب سے تیرے نیناں میرے نینوں سے لاگے رے
گلوکار : شان
موسیقار : مونٹی شرما
اداکار : رنبیر کپور، سونم کپور، رانی مکرجی، سلمان خان
یوٹیوب : Jab Se Tere Naina

لاگے رے لاگے رے لاگے رے نینوا


جب سے تیرے نیناں میرے نینوں سے لاگے رے
تب سے دیوانہ ہوا
سب سے بیگانہ ہوا
رب بھی دیوانہ لاگے رے


جب سے تیرے نیناں میرے نینوں سے لاگے رے
دیوانہ یہ تو دیوانہ لاگے رے


جب سے ملا ہے تیرا اشارہ
تب سے جاگی ہیں بےچینیاں
جب سے ہوئی ہیں سرگوشیاں
تب سے بڑھی ہیں مدہوشیاں
جب سے جڑے یارا
تیرے میرے من کے دھاگے رے
تب سے دیوانہ ہوا، سب سے بیگانہ ہوا


جب سے ہوئی ہے تجھ سے شرارت
تب سے گیا ہے چین و قرار
جب سے تیرا آنچل ڈھلا
تب سے کوئی جادو چلا
جب سے تجھے پایا
یہ جیا دھک دھک بھاگا رے
تب سے دیوانہ ہوا، سب سے بیگانہ ہوا
جب سے تیرے نیناں میرے نینوں سے لاگے رے


Jab Se Tere Naina - film: Saawariya (2007)

No comments:

Post a Comment