تجھ میں رب دکھتا ہے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2021/09/21

تجھ میں رب دکھتا ہے

tujh-mein-rab-dikhta-hai-rab-ne-bana-di-jodi

فلم : رب نے بنا دی جوڑی (2008)
نغمہ نگار: جےدیپ ساہنی
نغمہ : تجھ میں رب دکھتا ہے
گلوکار : روپ کمار راٹھوڑ، شریا گھوشال
موسیقار : سلیم سلیمان
اداکار : شاہ رخ خاں، انوشکا شرما
یوٹیوب : Tujh Mein Rab Dikhta Hai

تو ہی تو جنت میری، تو ہی میرا جنون
تو ہی تو منت میری، تو ہی روح کا سکون
تو ہی انکھیوں کی ٹھنڈک، تو ہی دل کی ہے دستک
اور کچھ نہ جانوں میں، بس اتنا ہی جانوں


تجھ میں رب دکھتا ہے، یارا میں کیا کروں
سجدے سر جھکتا ہے، یارا میں کیا کروں


کیسی ہے یہ دوری، کیسی مجبوری
میں نے نظروں سے تجھے چھو لیا
ہو کبھی تیری خوشبو، کبھی تیری باتیں
بن مانگے یہ جہاں پا لیا
تو ہی دل کی ہے رونق، تو ہی جنموں کی دولت
اور کچھ نہ جانوں، بس اتنا ہی جانوں


تجھ میں رب دکھتا ہے، یارا میں کیا کروں
سجدے سر جھکتا ہے، یارا میں کیا کروں


نسدی نسدی دل رو وہ تھے نسدی
رب نے بنا دی جوڑی
وسدی وسدی دل دے دل وچ وسدی


چھم چھم آئے مجھے ترسائے
تیرا سایہ چھیڑ کے چومتا
ہو ہو تو جو مسکرائے، تو جو شرمائے
جیسے میرا ہے خدا جھومتا
تو میری ہے برکت، تو ہی میری عبادت
اور کچھ نہ جانوں، بس اتنا ہی جانوں
رب نے بنا دی جوڑی


(شریا گھوشال)

نہ کچھ پوچھا نہ کچھ مانگا
تو نے دل سے دیا جو دیا
نہ کچھ بولا نہ کچھ تولا
مسکرا کے دیا جو دیا


تو ہی دھوپ تو ہی چھایا
تو ہی اپنا پرایا
اور کچھ نہ جانوں
بس اتنا ہی جانوں


تجھ میں تب دکھتا ہے
یارا میں کیا کروں
سجدے سر جھکتا ہے
یارا میں کیا کروں
رب نے بنا دی جوڑی


Tujh Mein Rab Dikhta Hai - film: Rab Ne Bana Di Jodi (2008)

No comments:

Post a Comment