میرے نیناں ساون بھادوں - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/11/22

میرے نیناں ساون بھادوں

mere-naina-sawan-bhadon

فلم : محبوبہ (1976)
نغمہ نگار : آنند بخشی
نغمہ : میرے نیناں ساون بھادوں
گلوکار : کشور کمار، لتا منگیشکر
موسیقار : آر ڈی برمن
اداکار : راجیش کھنہ، ہیما مالنی
یوٹیوب : Mere Naina Sawan Bhadon | Mehbooba 1976

میرے نیناں ساون بھادوں
پھر بھی میرا من پیاسا

بات پرانی ہے، ایک کہانی ہے
اب سوچوں تمہیں یاد نہیں ہے
اب سوچوں نہیں بھولیں
وہ ساون کے جھولے
رت آئے رت جائے
دے کے جھوٹا اک دلاسا

برسوں بیت گئے، ہم کو ملے بچھڑے
بجری بن کے گگن پہ چمکی
بیتے سمے کی ریکھا
میں نے تم کو دیکھا
تڑپ تڑپ کے اس برہن کو آیا چین ذرا سا

گھنگھرو کی چھم چھم، بن گئی دل کا غم
ڈوب گیا دل یادوں میں ابھری بےرنگی لکیریں
دیکھو یہ تصویریں
سونے محل میں ناچ رہی ہے اب تک ایک رقاصہ
پھر بھی میرا من پیاسا
میرے نیناں ساون بھادوں

Mere Naina Sawan Bhadon - film: Mehbooba (1976)

No comments:

Post a Comment