میں جان یہ وار دوں - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/01/09

میں جان یہ وار دوں

main-jaan-ye-vaar-du

فلم : ہماری ادھوری کہانی (2015)
نغمہ نگار: کنال ورما
نغمہ : میں جان یہ وار دوں
گلوکار : شریا گھوشال
موسیقار : امی مشرا
اداکار : ودیا بالن، عمران ہاشمی
یوٹیوب : Hamari Adhuri Kahani - Hasi Song

میں جان یہ وار دوں
ہر جیت بھی ہار دوں
قیمت ہو کوئی تجھے
بے انتہا پیار دوں

ساری حدیں مری
اب میں نے توڑ دیں
دے کر مجھے پتا
آوارگی بن گئے

ہاں ہنسی بن گئے
ہاں نمی بن گئے
تم میرے آسماں
میری زمیں بن گئے

کیا خوب رب نے کیا
بن مانگے اتنا دیا
ورنہ ہے ملتا کہاں
ہم کافروں کو خدا

حسرتیں اب مری
تم سے ہیں جا ملی
تم دعا اب مری
آخری بن گئے
ہاں ہنسی بن گئے
ہاں نمی بن گئے
تم میرے آسماں
میری زمیں بن گئے

Hansi Ban Gaye - film: Hamari Adhuri Kahani (2015)

No comments:

Post a Comment