دل جگر نظر کیا ہے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/03/22

دل جگر نظر کیا ہے

dil-jigar-nazar-kya-hai

فلم : دل کا کیا قصور (1992)
نغمہ نگار: نواب آرزو
نغمہ : دل جگر نظر کیا ہے
گلوکار : کمار سانو
موسیقار : ندیم شراون
اداکار : دیویا بھارتی ، پرتھوی
یوٹیوب : Dil jigar nazar kya hai | Dil Ka Kya Kasoor

دل جگر نظر کیا ہے
میں تو تیرے لیے جان بھی دے دوں
او میری جانِ جاں، تو ہے میرا جہاں
میں تو تیرے لیے جان بھی دے دوں
دل جگر نظر ۔۔۔

میں نے تجھ کو چاہا اس میں میری خطا کیا
دل نے تجھ کو اپنا مانا اس کی سزا کیا
او میرے ہمقدم چلیں گے ساتھ ہم
میں تو تیرے لیے جان بھی دے دوں

سن مستی میں ڈوبے یہ میرے ترانے
دل ہے تیرا دیوانہ لیکن تو نہ جانے
او میرے ہم نشیں کر لے میرا یقیں
میں تو تیرے لیے جان بھی دے دوں

دل میں لاکھوں ارماں آنکھوں میں ہے سپنے
تم ہو اجنبی پر لگتے ہو مجھ کو اپنے
تو میری ہر خوشی تو میری زندگی
میں تو تیرے لیے جان بھی دے دوں
دل جگر نظر کیا ہے
میں تو تیرے لیے جان بھی دے دوں

Dil jigar nazar kya hai - film: Dil Ka Kya Kasoor (1992)

No comments:

Post a Comment