میرے سپنوں کی رانی کب آئے گی تو؟ - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/09/29

میرے سپنوں کی رانی کب آئے گی تو؟

Mere Sapno Ki Rani - Aradhana

فلم : آرادھنا (1969)
نغمہ نگار: آنند بخشی
نغمہ : میرے سپنوں کی رانی کب آئے گی تو؟
گلوکار : کشور کمار
موسیقار : ایس ڈی برمن
اداکار : شرمیلا ٹیگور، راجیش کھنہ، فریدہ جلال
یوٹیوب : mere sapano.n kii raanii kab aayegii tuu - मेरे सपनों की रानी कब आयेगी तू

میرے سپنوں کی رانی، کب آئے گی تو؟
آئی رت مستانی، کب آئے گی تو؟
بیتی جائے زندگانی، کب آئے گی تو؟
چلی آ، تو چلی آ

پیار کی گلیاں، باغوں کی کلیاں
سب رنگ رلیاں، پوچھ رہی ہیں
گیت پنگھٹ پہ کس دن گائے گی تو؟

پھول سی کھل کے، پاس آ دل کے
دور سے مل کے چین نا آئے
اور کب تک مجھے تڑپائے گی تو؟

کیا ہے بھروسہ عاشق دل کا
اور کسی پہ یہ آ جائے
آ گیا تو بہت پچھتائے گی تو

Mere Sapno Ki Rani Kab - film: Aradhana (1969)

No comments:

Post a Comment