بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2021/03/31

بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر

baazigar-o-baazigar

فلم : بازیگر (1993)
نغمہ نگار : نواب آرزو
نغمہ : بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر
گلوکار : الکا یاگنک، کمار سانو
موسیقار : انو ملک
اداکار : شاہ رخ خاں، شلپا شیٹی، کاجول
یوٹیوب : Baazigar O Baazigar

او میرا دل تھا اکیلا، تو نے کھیل ایسا کھیلا
تیری یاد میں جاگوں رات بھر
بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر

بازیگر میں بازیگر، دل والوں کا میں دلبر
او دل لے کے دل دیا ہے، سودا پیار کا کیا ہے
دل کی بازی جیتا، دل ہار کر

بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر
چپکے سے آنکھوں کے رستے تو میرے دل میں سمایا
چاہت کا جادو جگا کے، مجھ کو دیوانہ بنایا

پہلی نظر میں بنی ہے تو میرے سپنوں کی رانی
یاد رکھے گی یہ دنیا اپنی وفا کی کہانی
او میرا چین چرا کے، میری نیندیں اڑا کے
کھو نہ جانا کسی موڑ پر
بازیگر میں بازیگر، دل والوں کا میں دلبر
بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر

دھک دھک دھڑکتا ہے یہ دل
بولو نا کیا کہہ رہا ہے
پاس آؤ بتا دوں
نہ بابا ڈر لگ رہا ہے

مجھ کو غلط نہ سمجھنا
میں نہیں بادل آوارہ
دل کی دیواروں پہ میں نے
نام لکھا ہے تمہارا

او تیرے پیار پہ قربان
میرا دل میری جان
تجھے لگ جائے میری عمر
بازیگر او بازیگر، تو ہے بڑا جادوگر
بازیگر میں بازیگر، دل والوں کا میں دلبر
او میرا دل تھا اکیلا، تو نے کھیل ایسا کھیلا
تیری یاد میں جاگوں رات بھر

بازیگر او بازیگر
بازیگر میں بازیگر

Baazigar O Baazigar - film: Baazigar (1993)

No comments:

Post a Comment