اے وطن ، وطن میرے آباد رہے تو - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2021/08/15

اے وطن ، وطن میرے آباد رہے تو

aye-watan-mere-aabaad-rahe-tu

فلم : راضی (2018)
نغمہ نگار: گلزار
نغمہ : اے وطن ، وطن میرے آباد رہے تو
گلوکار : اریجیت سنگھ
موسیقار : شنکر احسان لوئی
اداکار : عالیہ بھٹ، وکی کوشل
یوٹیوب : Ae Watan - Full Video | Raazi

اے وطن ، میرے وطن
اے وطن ۔۔ آباد رہے تو


اے وطن، وطن میرے، آباد رہے تو
میں جہاں رہوں، جہاں میں یاد رہے تو
اے وطن ، میرے وطن


تو ہی میری منزل ، پہچان تجھی سے
پہنچوں میں جہاں بھی، میری بنیاد رہے تو
اے وطن، وطن میرے، آباد رہے تو


تجھ پہ کوئی غم کی آنچ آنے نہیں دوں
قربان میری جان تجھ پہ، شاد رہے تو
اے وطن، وطن میرے، آباد رہے تو
میں جہاں رہوں، جہاں میں یاد رہے تو
اے وطن ۔۔ اے وطن
اے وطن، وطن میرے، آباد رہے تو


Aye watan mere watan - film: Raazi (2018)

No comments:

Post a Comment