کہو نہ کہو - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/11/18

کہو نہ کہو

kaho-na-kaho

فلم : مرڈر (2004)
نغمہ نگار : سعید قادری
نغمہ : کہو نہ کہو، یہ آنکھیں بولتی ہیں
گلوکار : امیر جمال
موسیقار : انو ملک
اداکار : عمران ہاشمی، ملیکا شراوت
یوٹیوب : Kaho Na Kaho - Murder 2004

کہو نہ کہو
یہ آنکھیں بولتی ہیں
او صنم، او صنم، او میرے صنم
محبت کے سفر میں یہ سہارا ہے
وفا کے ساحلوں کا یہ کنارا ہے

بادلوں سے اونچی اڑان ان کی
سب سے الگ پہچان ان کی
ان سے ہے پیار کی کہانی منسوب
آتی جاتی سانسوں کی روانی منسوب

تملي معاك
ولو حتى بعيد عني
في قلب هواك
تملي معاك تملي فبالي وبقلبي
ولا بنساك
تملي وحشني
لو حتى بكون وياك

کہو نہ کہو
یہ آنکھیں بولتی ہیں
او صنم، او صنم، او میرے صنم
محبت کے سفر میں تو ہمارا ہے
اندھیرے راستوں کا تو ستارا ہے

تملي حبيبي بشتقلك
تملي عيني بتندهلك
ولو حولي تقل الكون
بكون يا حبيبي محتجلك

تو ہی جینے کا سہارا ہے
میری موجوں کا کنارا ہے
میرے لیے یہ جہاں ہے تو
تجھے میرے دل نے پکارا ہے

کہو نہ کہو
یہ سانسیں بولتی ہیں
او صنم، او صنم، او میرے صنم
لبوں پہ نام تیرے، بس ہمارا ہے
یہ تیرا دل بھی جاناں، اب ہمارا ہے

کہو نہ کہو
یہ آنکھیں بولتی ہیں
او صنم، او صنم، او میرے صنم
محبت کے سفر میں تو ہمارا ہے
اندھیرے راستوں کا تو ستارا ہے

خوابوں میں تجھ کو سنوارا ہے
جذبوں میں اپنے اتارا ہے
میری یہ آنکھیں جدھر دیکھیں
تیرا ہی تیرا نظارہ ہے

Kaho Na Kaho - film: Murder (2004)

No comments:

Post a Comment