نوری آ جا رے او میرے دلبر آ جا - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/11/05

نوری آ جا رے او میرے دلبر آ جا

Noorie Aaja Re O Mere Dilbar aaja

فلم : نوری (1979)
نغمہ نگار : جان نثار اختر
نغمہ : نوری نوری آ جا رے او میرے دلبر آ جا
گلوکار : لتا منگیشکر، نتن مکیش
موسیقار : خیام
اداکار : فاروق شیخ، پونم ڈھلوں
یوٹیوب : Aaja Re O Mere Dilbar Aaja | Noorie 1979

نوری، نوری
آجا رے، او دلبر جانیاں
آ جا رے، او میرے دلبر آ جا
دل کی پیاس بجھا جا رے

اجلا اجلا نرم سویرا روح میں میری جھانکے
پیار سے پوچھے کون بسا ہے تیرے دل میں آکے
آ جا رے، آ جا رے او میرے دلبر آ جا
تو ہی آ کے بتا جا رے

درد جگائے میٹھا میٹھا ارماں جاگے جاگے
پیار کی پیاسی میں دیوانی کچھ نہ سوچوں آگے
آ جا رے، آ جا رے او میرے دلبر آ جا
پھر سے آس بندھا جا رے

شام سہانی، مہکی مہکی، خوشبو تیری لائے
پاس کہیں جب کلیاں چٹکیں، میں جانوں تو آئے
آ جا رے، آ جا رے او میرے دلبر آ جا
مجھ میں آ سما جا رے

دور نہیں میں تجھ سے ساتھی، میں تو سدا سے تیری
اک نظر جب تجھ کو دیکھوں، جاگے قسمت میری
آ جا رے، آ جا رے او میرے دلبر آ جا
پھر سے آس بندھا جا رے

Noorie Aaja Re O Mere Dilbar aaja - film: Noorie (1979)

No comments:

Post a Comment