روپ تیرا مستانہ، پیار میرا دیوانہ - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/12/01

روپ تیرا مستانہ، پیار میرا دیوانہ

roop-tera-mastana

فلم : آرادھنا (1969)
نغمہ نگار: آنند بخشی
نغمہ : روپ تیرا مستانہ، پیار میرا دیوانہ
گلوکار : کشور کمار
موسیقار : ایس ڈی برمن
اداکار : شرمیلا ٹیگور، راجیش کھنہ
یوٹیوب : ruup teraa, mastaanaa, pyaar meraa diivaanaa - रूप तेरा, मस्ताना, प्यार मेरा दीवाना

روپ تیرا مستانہ، پیار میرا دیوانہ
بھول کوئی ہم سے نہ ہو جائے

رات نشیلی، مست سماں ہے
آج نشہ میں سارا جہاں ہے
ہائے، شرابی موسم بہکائے

آنکھوں سے آنکھیں ملتی ہیں ایسے
بےچین ہو کے، طوفان میں جیسے
موج کوئی ساحل سے ٹکرائے

روک رہا ہے ہم کو زمانہ
دور ہی رہنا، پاس نہ آنا
کیسے مگر کوئی دل کو سمجھائے
روپ تیرا مستانہ، پیار میرا دیوانہ

Roop Tera Mastana - film: Aaradhana (1969)

No comments:

Post a Comment