میرے دیوانے پن کی بھی دوا نہیں - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/01/30

میرے دیوانے پن کی بھی دوا نہیں

mere-deewanepan-ki

فلم : محبوب کی مہندی (1971)
نغمہ نگار: آنند بخشی
نغمہ : میرے دیوانے پن کی بھی دوا نہیں
گلوکار : کشور کمار
موسیقار : لکشمی کانت پیارے لال
اداکار : راجیش کھنہ، لینا چنداورکر
یوٹیوب : mere deewanepan ki bhi dawa nahi.. | Mehboob Ki Mehndi

میرے دیوانے پن کی بھی دوا نہیں
میں نے جانے کیا سن لیا، تو نے تو کچھ کہا نہیں

میں یہ سمجھا میرے دل کی کوئی حسرت نکل گئی
تو نے دیکھا مجھے ایسے کہ طبیعت مچل گئی
ورنہ تیرے سر کی قسم آدمی میں برا نہیں

بےادب ہوں میں دیوانہ اس قدر تو خفا ہوئی
چھو لیا کیوں بدن تیرا، توبہ کیسی خطا ہوئی
ساری دنیا میں کوئی میرے لائق سزا نہیں

چاندنی رات میں جیسے رخِ گل پہ کرن پڑی
بےسبب روٹھ کر تیرے ماتھے پر یوں شکن پڑی
میرے محبوب یہ تیری بےرخی ہے ادا نہیں

Mere Deewanepan Ki Bhi - film: Mehbood Ki Mehandi (1971)

No comments:

Post a Comment