جب بھی کوئی لڑکی دیکھوں - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/01/31

جب بھی کوئی لڑکی دیکھوں

ole ole ole

فلم : یہ دل لگی (1994)
نغمہ نگار: سمیر
نغمہ : جب بھی کوئی لڑکی دیکھوں
گلوکار : ابھیجیت بھٹاچاریہ
موسیقار : دلیپ سین، سمیر سین
اداکار : سیف علی خان، اکشے کمار، کاجول
یوٹیوب : Ole Ole Song | Yeh Dillagi (1994)

جب بھی کوئی لڑکی دیکھوں، میرا دل دیوانہ بولے
اولے اولے اولے، اولے اولے اولے
گاؤ ترانہ یارا جھوم جھوم کے ہولے ہولے
اولے اولے اولے، اولے اولے اولے
مجھ کو لبھاتی ہے جوانی یہاں، مستی لٹاتی زندگانی یہاں
مانے نہ کہنا پاگل مست پَوَن سا دل یہ ڈولے
اولے اولے اولے

کوئی مانے یا نہ مانے، میں ہوں عاشق آوارہ
میں دیوانہ، مجھ کو چاہت نے مارا
یہ چکنے چکنے چہرے، یہ گوری گوری بانہیں
بےچین مجھ کو کرتی ہیں، یہ چنچل شوخ ادائیں
مجھ کو ملی ہیں یہ بےچین یہاں، لکھوں خیالوں میں کہانی یہاں
دیکھوں جہاں کوئی شمع سنگ سے گئی ہولے ہولے
اولے اولے اولے، اولے اولے اولے

میں دوڑتا رہتا ہوں، یادوں کی رنگ رلیوں میں
میرے سپنوں کا گھر ہے، محبوبہ کی گلیوں میں
دے در جاہو پیڑیوں کا، میں بےقابو ہو جاؤں
رنگیں لگے یہ دنیا، میں خوابوں میں کھو جاؤں
مانگوں حسینوں سے نشانی یہاں، بہکے شبابوں کی روانی یہاں
حسن کا جلوہ، میرے ان آنکھوں کا پردہ کھولے
اولے اولے اولے، اولے اولے اولے

Jab Bhi Koi Ladki Dekhu Ole ole ole - film: Ye Dillagi (1994)

No comments:

Post a Comment