یاری ہے ایمان میرا یار میری زندگی - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/01/25

یاری ہے ایمان میرا یار میری زندگی

yaari-hai-imaan-mera

فلم : زنجیر (1973)
نغمہ نگار: گلشن باؤرا
نغمہ : یاری ہے ایمان میرا یار میری زندگی
گلوکار : مناڈے
موسیقار : کلیان جی آنند جی
اداکار : امیتابھ بچن، جیابھادری، پران، اجیت
یوٹیوب : Yaari Hai Iman Mera Yaar Meri Zindagi | Zanjeer (1973)

گر خدا مجھ سے کہے کچھ مانگ اے بندے میرے
میں یہ مانگوں محفلوں کے دور یوں چلتے رہیں
ہم پیالہ، ہم نوالہ، ہمسفر ، ہمراز ہو
تاقیامت جو چراغوں کی طرح جلتے رہیں

یاری ہے ایمان میرا یار میری زندگی
پیار ہو بندوں سے یہ سب سے بڑی ہے بندگی

سازِ دل چھیڑو جہاں میں، پیار کی گونجے صدا
جن دلوں میں پیار ہے ان پہ بہاریں ہوں فدا
پیار لے کے نور آیا، پیار لے کے سادگی

جان بھی جائے اگر یاری میں، یارو غم نہیں
اپنے ہوتے یار ہو غمگین مطلب ہم نہیں
ہم جہاں ہیں اس جگہ جھومے گی ناچے گی خوشی

گلِ گلزار کیوں بیزار نظر آتا ہے
چشمِ بد کا شکار یار نظر آتا ہے
چھپا نہ ہم سے، ذرا حالِ دل سنا دے تو
تیری ہنسی کی قیمت کیا ہے، یہ بتا دے تو

کہے تو آسماں سے چاند تارے لے آؤں
حسیں جواں اور دلکش نظارے لے آؤں
تیرا ممنون ہوں تو نے نبھایا یارانہ
تیری ہنسی ہے آج سب سے بڑا نذرانہ
یار کے ہنستے ہی، محفل پہ جوانی آ گئی
یاری ہے ایمان میرا یار میری زندگی
یاری ہے ۔۔۔۔

Yaari Hai Imaan Mera - film: Zanjeer (1973)

No comments:

Post a Comment