میرے ٹوٹے ہوئے دل سے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/02/16

میرے ٹوٹے ہوئے دل سے

Mere Toote Huye Dil Se Koi To

فلم : چھلیا (1960)
نغمہ نگار: قمر جلال آبادی
نغمہ : میرے ٹوٹے ہوئے دل سے
گلوکار : مکیش
موسیقار : کلیان جی آنند جی
اداکار : راج کپور، نوتن، پران
یوٹیوب : Mere Toote Huye Dil Se Koi To | Chhalia

میرے ٹوٹے ہوئے دل سے
کوئی تو آج یہ پوچھے
کہ تیرا حال کیا ہے
کہ تیرا حال کیا ہے

قسمت تیری ریت نرالی
او چھلیے کو چھلنے والی
پھول کھلا تو ٹوٹی ڈالی
جسے الفت سمجھ بیٹھا
میری نظروں کا دھوکا تھا
کسی کی کیا خطا ہے

مانگی محبت پائی جدائی
دنیا مجھ کو راس نہ آئی
پہلے قدم پر ٹھوکر کھائی
سدا آزاد رہتے تھے
ہمیں معلوم ہی کیا تھا
محبت کیا بلا ہے

میرے ٹوٹے ہوئے دل سے
کوئی تو آج یہ پوچھے
کہ تیرا حال کیا ہے

Mere Toote Huye Dil Se - film: Chhalia (1960)

No comments:

Post a Comment