نفرت کی دنیا کو چھوڑ کے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/03/11

نفرت کی دنیا کو چھوڑ کے

nafrat-ki-duniya-ko-chhod-ke

فلم : ہاتھی میرے ساتھی (1971)
نغمہ نگار: آنند بخشی
نغمہ : نفرت کی دنیا کو چھوڑ کے
گلوکار : محمد رفیع
موسیقار : لکشمی کانت پیارے لال
اداکار : راجیش کھنہ، تنوجہ
یوٹیوب : Nafrat Ki Duniya Ko Chhod Ke

نفرت کی دنیا کو چھوڑ کے
پیار کی دنیا میں خوش رہنا میرے یار
اس جھوٹ کی نگری سے توڑ کے ناتا جا پیارے
امر رہے تیرا پیار
خوش رہنا میرے یار

جب جانور کوئی انسان کو مارے
کہتے ہیں دنیا میں وحشی اسے سارے
ایک جانور کی جان آج انسان نے لی ہے
چپ کیوں ہے سنسار
خوش رہنا میرے یار

بس آخری سن لے یہ میل ہے اپنا
بس ختم اے ساتھی یہ کھیل ہے اپنا
اب یاد میں تیری بیت جائیں گے رو رو کے
جیون کے دن چار
خوش رہنا میرے یار

Nafrat Ki Duniya Ko Chhod Ke - film: Haathi Mere Saathi (1971)

No comments:

Post a Comment