ٹکڑے ہیں میرے دل کے اے یار تیرے آنسو - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/04/25

ٹکڑے ہیں میرے دل کے اے یار تیرے آنسو

tukde-hain-mere-dil-ke

فلم : میرے صنم (1965)
نغمہ نگار: مجروح سلطان پوری
نغمہ : ٹکڑے ہیں میرے دل کے اے یار تیرے آنسو
گلوکار : محمد رفیع
موسیقار : او پی نیر
اداکار : بسواجیت، آشا پاریکھ
یوٹیوب : Tukde Hain Mere Dil Ke | Mere Sanam

ٹکڑے ہیں میرے دل کے اے یار تیرے آنسو
دیکھے نہیں جاتے ہیں دلدار تیرے آنسو

قطرے نہیں چھلکے یہ، آنکھوں کے پیالوں سے
موتی ہیں محبت کے ان پھول سے گالوں پہ
بہنے نہیں دوں گا میں بیکار تیرے آنسو

اشکوں سے بھرا دیکھوں کیسے تیری آنکھوں کو
اے جاں یہ سلگتا غم دے دے میری آنکھوں کو
پلکوں پہ اٹھا لوں گا سو بار تیرے آنسو

ٹکڑے ہیں میرے دل کے اے یار تیرے آنسو
دیکھے نہیں جاتے ہیں دلدار تیرے آنسو

Tukde Hain Mere Dil Ke - film: Mere Sanam (1965)

No comments:

Post a Comment