میرے ہم سفر میرے پاس آ - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/06/24

میرے ہم سفر میرے پاس آ

mere-humsafar-mere-paas-aa

فلم : رفیوجی (2000)
نغمہ نگار: جاوید اختر
نغمہ : نیلے نیلے امبر پر چاند جب آئے
گلوکار : الکا یاگنک، سونو نگم
موسیقار : انو ملک
اداکار : ابھیشک بچن، کرینہ کپور
یوٹیوب : Mere humsafar mere paas aa

میرے ہم سفر، میرے ہم سفر
میرے پاس آ ، میرے پاس آ
ہمیں ساتھ چلنا ہے عمر بھر
میرے پاس آ ، میرے پاس آ

ہے سفر ہمارا نیا، نیا
کسی پل اندھیرا جو ہو گیا
کئی کھو نہ جائیں یہ رہ گزر
میرے پاس آ ، میرے پاس آ

ذرا ٹھہر جا میرے ہمنوا
یہاں اگلے موڑ پہ ہوگا کیا
کسے ہے پتہ، کسے ہے خبر
میرے پاس آ، میرے پاس آ

جو گھروں کو چھوڑ کے ہیں چلے
انہیں کیا ڈرائیں گے فاصلے
ہمیں جانا ہے دل کے نگر
میرے پاس آ ، میرے پاس آ

Mere humsafar mere paas aa - film: Refugee (2000)

No comments:

Post a Comment