رخ سے ذرا نقاب اٹھا دو میرے حضور - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/07/19

رخ سے ذرا نقاب اٹھا دو میرے حضور

rukh-se-jara-nakaab-utha-do-mere-huzoor

فلم : میرے حضور (1968)
نغمہ نگار: حسرت جےپوری
نغمہ : رخ سے ذرا نقاب اٹھا دو میرے حضور
گلوکار : محمد رفیع
موسیقار : شنکر جےکشن
اداکار : جیتندر ، مالا سنہا
یوٹیوب : Rukh Se Zara Naqab Utha Do Mere Huzoor

اپنے رخ پر نگاہ کرنے دو
خوبصورت گناہ کرنے دو
رخ سے پردہ ہٹاؤ، جانِ حیا
آج دل کو تباہ کرنے دو

رخ سے ذرا نقاب اٹھا دو، میرے حضور
جلوہ پھر ایک بار دکھا دو، میرے حضور

وہ مرمریں سے ہاتھ، وہ مہکا ہوا بدن
ٹکرایا میرے دل سے، محبت کا ایک چمن
میرے بھی دل کا پھول کھلا دو، میرے حضور

حسن و جمال آپ کا شیشے میں دیکھ کر
مدہوش ہو چکا ہوں، میں جلوؤں کی راہ پر
گر ہو سکے تو ہوش میں لا دو، میرے حضور

تم ہمسفر ملے ہو مجھے اس حیات میں
مل جائے جیسے چاند کوئی سونی رات میں
جاؤ گے تم کہاں یہ بتا دو، میرے حضور

Rukh Se Jara Nakaab Utha Do Mere Huzoor - film: Mere Huzoor (1968)

No comments:

Post a Comment