میرے رنگ میں رنگنے والی - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/09/16

میرے رنگ میں رنگنے والی

mere-rang-mein-rangne-wali

فلم : میں نے پیار کیا (1989)
نغمہ نگار: اسد بھوپالی
نغمہ : میرے رنگ میں رنگنے والی
گلوکار : ایس پی بالا سبرامنیم
موسیقار : رام لکشمن
اداکار : سلمان خاں، بھاگیہ شری
یوٹیوب : Mere Rang Me Rangne Wali | Maine Pyar Kiya

میرے رنگ میں رنگنے والی
پری ہو یا ہو پریوں کی رانی
یا ہو میری پریم کہانی
میرے سوالوں کا جواب دو، دو ناں

بولو نہ کیوں یہ چاند ستارے
تکتے ہیں یوں مکھڑے کو تمہارے
چھو کے بدن کو ہوا کیوں مہکی
رات بھی ہے کیوں بہکی بہکی
میرے سوالوں کا جواب دو

کیوں ہو تم شرمائی ہوئی سی
لگتی ہو کچھ گھبرائی ہوئی سی
ڈھلکا ہوا سا آنچل کیوں ہے
یہ میرے دل میں ہلچل کیوں ہے
میرے سوالوں کا جواب دو

دونوں طرف بےنام سی الجھن
جیسے ملے ہوں دلہا دلہن
دونوں کی ایسی حالت کیوں ہے
آخر اتنی محبت کیوں ہے
میرے سوالوں کا، جواب دو

Mere Rang Mein Rangne Wali - film: Maine Pyar Kiya (1989)

No comments:

Post a Comment