ہاں تو ہے ، میری باتوں میں تو ہے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2020/03/12

ہاں تو ہے ، میری باتوں میں تو ہے


فلم : جنت (2008)
نغمہ نگار: سعید قادری
نغمہ : ہاں تو ہے ، میری باتوں میں تو ہے
گلوکار : کے۔کے
موسیقار : پریتم
اداکار : عمران ہاشمی، سونل چوہان
یوٹیوب : Haan Tu Hai

جو خوابوں خیالوں میں سوچا نہیں تھا
تو نے مجھے اتنا پیار دیا
میں جب بھی جہاں بھی کڑی دھوپ میں تھا
تیری زلف نے مجھ پہ سایا کیا
ہاں تو ہے، ہاں تو ہے
میری باتوں میں تو ہے
میرے خوابوں میں تو، یادوں میں تو
ارادوں میں تو ہے

کوئی بھی ایسا لمحہ نہیں ہے
جس میں میرے تو ہوتا نہیں ہے
میں سو بھی جاؤں راتوں میں لیکن
تو ہے کہ مجھ میں سوتا نہیں ہے

ہے تیری عنایت تجھ سے ملی ہے
ہونٹوں پے میرے ہنسی جو کھلی ہے
اسے میرا چہرہ چھپا بھی نہ پائے
تجھے پا کے حاصل ہوئی جو خوشی ہے

Haan Tu Hai - film: Jannat (2008)

No comments:

Post a Comment