مجھے نیند نہ آئے، مجھے چین نہ آئے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/11/10

مجھے نیند نہ آئے، مجھے چین نہ آئے

mujhe-neend-na-aaye

فلم : دل (1990)
نغمہ نگار : سمیر
نغمہ : نجانے کہاں دل کھو گیا
گلوکار : ادت نارائن، انورادھا پودوال
موسیقار : آنند ملند
اداکار : عامر خان، مادھوری ڈکشٹ
یوٹیوب : Mujhe Neend Na Aaye | DIL

مجھے نیند نہ آئے، مجھے چین نہ آئے
کوئی جائے ذرا ڈھونڈ کے لائے
نجانے کہاں دل کھو گیا، نجانے کہاں دل کھو گیا

حالت کیا ہے کیسے تجھے بتاؤں میں
کروٹ بدل بدل کے رات بِتاؤں میں

پوچھو ذرا پوچھو کیا حال ہے
حال میرا بےحال ہے
کوئی سمجھ نہ پائے کیا روگ ستائے
کوئی جائے ذرا ڈھونڈ کے لائے
نجانے کہاں دل کھو گیا

جان سے بھی پیارا مجھ کو میرا دل ہے
اس کے بنا اک پل بھی جینا مشکل ہے

توبہ میری توبہ کیا درد ہے
درد بڑا بےدرد ہے
کبھی مجھ کو ہنسائے، کبھی مجھ کو رلائے
کوئی جائے ذرا ڈھونڈ کے لائے
نجانے کہاں دل کھو گیا، نجانے کہاں دل کھو گیا

Mujhe Neend Na Aaye - film: Dil (1990)

No comments:

Post a Comment