ادھر تم حسین ہو، ادھر دل جواں ہے - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2018/12/06

ادھر تم حسین ہو، ادھر دل جواں ہے

udhar-tum-haseen-ho

فلم : مسٹر اینڈ مسز 55 (1955)
نغمہ نگار: مجروح سلطان پوری
نغمہ : اُدھر تم حسین ہو، اِدھر دل جواں ہے
گلوکار : محمد رفیع، گیتا دت
موسیقار : او پی نیر
اداکار : مدھو بالا، گرودت
یوٹیوب : udhar tum haseen ho idhar dil jawan hai

اُدھر تم حسین ہو، اِدھر دل جواں ہے
یہ رنگین راتوں کی ایک داستاں ہے

یہ کیسا ہے نغمہ، یہ کیا داستاں ہے
بتا اے محبت میرا دل کہاں ہے

میرے گھر میں آئی ہوئی ہے بہار
قیامت ہے پھر بھی کروں انتظار
محبت کچھ ایسی صدا دے رہی ہے
کہ خود رات انگڑائیاں لے رہی ہے
جدھر دیکھتی ہوں نظارا جواں ہے

سلگتی ہے تاروں کی پرچھائیاں
بری ہیں محبت کی تنہائیاں
مہکنے لگا میری زلفوں میں کوئی
لگی جاگنے دھڑکنیں سوئی سوئی
میری ہر نظر آج دل کی زباں ہے

ترستا ہوں میں ایسے دلدار کو
جو دل میں بسا لے میرے پیار کو
تیرے خواب ہیں میری راتوں پہ چھائے
میرے دل پہ ہیں تیری پلکوں کے سائے
کہ میرے لبوں پر تیری داستاں ہے

Udhar Tum Haseen Ho - film: Mr and Mrs 55 (1955)

No comments:

Post a Comment