بھیڑ میں تنہائی میں - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/05/30

بھیڑ میں تنہائی میں

bheed-mein-tanhaee-mein

فلم : تم سا نہیں دیکھا، اے لو اسٹوری (2004)
نغمہ نگار: سمیر
نغمہ : بھیڑ میں تنہائی میں
گلوکار : ادت نارائن، شریا گھوشال
موسیقار : ندیم شراون
اداکار : عمران ہاشمی، دیا مرزا
یوٹیوب : Bheed Mein Tanhai Mein | Tumsa Nahin Dekha

بھیڑ میں تنہائی میں
پیاس کی گہرائی میں
درد میں رسوائی میں
مجھے تم یاد آتے ہو

گیت میں شہنائی میں
خواب میں پروائی میں
دھوپ میں پرچھائیں میں
مجھے تم یاد آتے ہو

تیری چاہتیں میری زندگی
تیرے پیار کو میں بھلا نہ سکوں
کروں کوششیں بھلے رات دن
تیرے عکس کو میں مٹا نہ سکوں
پیاس کی گہرائی میں
بھیڑ میں تنہائی میں
درد میں رسوائی میں
مجھے تم یاد آتے ہو

کبھی خواب میں سوچا نہ تھا
جینا پڑے گا تجھے چھوڑ کے
صنم جو تیرا اشارہ ملے
چلی آؤں ساری قسم توڑ کے
زلف کی رعنائی میں
بھیڑ میں تنہائی میں
درد میں رسوائی میں
مجھے تم یاد آتے ہو

Bheed Mein Tanhaee Mein - film: Tumsa Nahin Dekha A Love Story (2004)

No comments:

Post a Comment