مسکراتا ہوا گل کھلاتا ہوا میرا یار - Musafir | Bollywood Entertainment | Best Songs & Articles Urdu Script

2019/11/20

مسکراتا ہوا گل کھلاتا ہوا میرا یار

muskurata-hua-gul-khilata-hua-mera-yaar

فلم : لہو کے دو رنگ (1979)
نغمہ نگار : فاروق قیصر
نغمہ : مسکراتا ہوا گل کھلاتا ہوا میرا یار
گلوکار : کشور کمار
موسیقار : بھپی لہری
اداکار : ونود کھنہ، شبانہ اعظمی
یوٹیوب : Muskurata Hua Mera Yaar

مسکراتا ہوا، گل کھلاتا ہوا، میرا یار
میرا یار، میرا یار، میرا یار
آنکھیں ملتا ہوا، تن چراتا ہوا، میرا یار
میرا یار، میرا یار، میرا یار

گورے گورے مکھ کو چومے ہیرے موتی
ایسی شرارت ہم سے بھی ہوتی
دھیرے سے چھو لوں میں گالوں کو
چوموں میں بھیگے سے بالوں کو، بولو نا
نہ نہ کرتا ہوا، جگ سے ڈرتا ہوا، میرا یار

پیاری پیاری چھبی ہے، ادا بھولی بھالی
اب نہ لگانا ہونٹوں پہ لالی
دل پہ کیا بیتے ہے جانو نا
اتنا سا کہنا ہے مانو نا، مانو نا
ہاں ہاں کرتا ہوا، پر سنورتا ہوا، میرا یار
میرا یار، میرا یار، میرا یار

کھوئے کھوئے نیناں، دیکھے میرا سپنا
پیار مبارک، ملا کوئی اپنا
چپکے سے بانہوں میں آ جانا
میری جان اب تو نہ شرمانا، شرماؤ نہ
جا جا کہتا ہوا، درد سہتا ہوا میرا یار
میرا یار، میرا یار، میرا یار

Muskurata Hua Mera Yaar - film: Lahu Ke Do Rang (1979)

No comments:

Post a Comment